miércoles, 28 de abril de 2010

S.O.S.?

No se que planeja la colla de Montcada... però res de bo. De moment ens diuen que ens reservem, nosaltres i la nena, tot el dissabte. L'únic requisit és dur roba còmoda i, malgrat l'absència de qualsevol recomanació al respecte, és possible que dur una muda no sigui mala idea.

No conec personalment els seus antecedents en termes d'acomiadar solters. La Gemma intenta tranquilitzar-me, però no ho se, no ho se...

Si a partir de dissabte aquest blog deixa d'actualitzar-se truqueu a la poli.

4 comentarios:

  1. A mi em fan MOOOOLTA més por els de la colla de la Plana, aquests si que són perillosos! Ja fa temps que ens han fet reservar-nos un cap de setmana sencer (just el d'abans del casori!) i ens han demanat passaports i DNI en regla per a tots tres!

    I avui a sobre ens demanen adreça i telèfon dels meus germans. I aquest futur marit que tinc va i els dóna sense ni piular!

    Què ens voldran fer?? Aiaiaiaiiiiii, em tenen ben intrigada (i acollonida alhora)

    ResponderEliminar
  2. Ves!! No sé pq patiu tant, amb lo bones persones que som...
    Assenyades, bons minyons, conscients del que fem... en fi... uns angelets baixats del cel!!

    JE

    JE

    ResponderEliminar
  3. Faig una crida a la colla de Montcada: els heu de putejar i fort! Si han set amics vostres fins ara ho continuaran sent després, o sigui que per molt que diguin a veure si les hi feu passar canutes! Si us falten idees jo en tinc unes quantes! juajuajuajua!!!

    I per cert, gràcies Miki pels telèfons. Molt encertat per la teva part! juajuajuajua

    ResponderEliminar
  4. Què? no expliqueu res???? com va anar? no és que necessitem idees... però si que hauriem de saber què hem de superar?

    ResponderEliminar